uppdatering 2,5 h senare

alternativa rubriker: "Brynas, kop Foppa", eller "Kuriren, varfor vill ni inte anstalle mig som den bloggande suputen?"

Okej. Vad hande nar jag kom hem. Jo saklart. Vi blev bjudna pa gratis barbecue pa taket har i glebe. Fyfan. Vilken maltid. Gratid ol ocksa. Hungrig som jag var nar jag kom hem svepte  jag, tillsammans med Chris och Jonas forstas, tre glas goon och blev helt virrig. Spelade munspel i fel tonart, jag tyckte det inte spelade nagon roll, och sjong sanger som halo (beyonce) one (u2) och california dreaming ( mamas and the papas) ( fraga mig inte hur jag minns) och alltsa drack goon. Nu efter maltiden har jag slutat darra av alkohol chocken och sitter alltsa i ett ac rum med datorer och dricker gratis ol. Livet ar alltsa fint. Ska snart bege oss till Pyrmouth, en fager stadsdel, dar Emma bjuder pa fest. Emma ar alltsa en flicka fran ursp. Gbg men nu Ornskoldsvik som pluggar turism och jobbar pa WTC. Hon har sjalv rest Oz ett ar och ger oss bra tips och foder oss med Goon. Blir troligtvis n runda Darling Harbour ikvall for att se the shining lights once again. The last time da vi drar till griffith imorgon och tjanar pengar. Fyfan. Att leva som alternativ slav maste vara det basta som finns. Tack for denna tid igen. Tackar alltsa odmjukast aterigen. Hoppas vi ses snart. Eller nagot. Ps. Satt och spelade och sjong walking man for fullt naken i vart hostel rum idag hog pa goon vilket var underbart. Blev dock sa svettig efter duschen att jag var tvungen att ta pa mig klader. Pusspuss!! Alskar frida och alskar ocksa er andra hanna, carro, charlei, magnus, wille, magnus igen, mamma pappa karin och alla ni som laser denna blogg. kanske aven hampa och johan men det tror jag val inte era efterblivna satar. puss!!! adde och eismar ocksa!!

Kommentarer
Postat av: nils

Du fick verkligen med alla där på slutet ;) Hoppas du har det gött!

2009-11-20 @ 10:55:48
URL: http://thenilsviews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0